Merita sa folosesti Twitter Ads?

In articolul precedent am vorbit despre Facebook, iar in acest articol voi discuta din nou despre promovarea contra cost. Dar de aceasta data, reteaua de socializare pe care o abordam este Twitter.

In primul rand, vei vedea care este costul pentru folosirea Twitter Ads. Dupa aceea, vom discuta despre functionarea acestei metode de promovare.

Este adevarat, baza de utilizatori pentru Twitter este mai mica. Dar chiar si asa, merita sa vezi cum sta treaba cu aceasta platforma. De ce?

Pentru ca Twitter functioneaza diferit fata de Facebook (vezi articolul “Facebook sau Twitter pentru promovarea website-ului”). Ai sanse mari sa-ti gasesti vizitatori de calitate pentru website.

Pretul – Twitter Ads

Similar cu Facebook Ads, Twitter Ads nu are un pret exact de folosire. Daca vrei sa utilizezi acest serviciu, va trebui sa platesti in concordanta cu bugetul stabilit de tine.

Totusi, merita mentionat ca Twitter este mai scump decat Facebook in acest sens. Daca la Facebook platesti de exemplu $1 pe click, la Twitter pentru acelasi lucru vei plati aproximativ $5. Deci, Twitter este mai scump decat Facebook intr-o proportie destul de mare.

De fapt, este pe al treilea loc in randul platformelor cu reclame de acest tip. Facebook este pe primul loc, iar Pinterest pe al doilea.

Sa vedem cum functioneaza:

Cum functioneaza Twitter Ads?

In cazul lui Twitter, exista trei metode diferite de promovare platita:

  • Promoted Tweets
  • Promoted Trends
  • Promoted Accounts

Care e diferenta?

Primul se ocupa cu promovarea unui tweet pe care l-ai facut. Platesti un anumit buget stabilit, iar Twitter va afisa acel tweet multor persoane, chiar daca acestia nu sunt printre urmaritorii tai.

Pe pagina principala de la Twitter, poti vedea trendurile actuale. Din acestea, poti alege unul care se leaga de domeniul tau activitate si sa-l promovezi. Din aceasta cauza, multi utilizatori vor putea accesa profilul tau, iar de acolo sa mearga direct pe website.

Aceasta metoda este foarte buna, pentru ca in multe cazuri sute de mii, sau chiar milioane de oameni discuta despre un trend. Astfel, poti atinge oameni cat mai multi intr-o scurta perioada de timp.

Ultimul tip de promovare, este promovarea conturilor. Acesta presupune promovarea unui cont intreg de Twitter. De exemplu, daca creezi un profil nou dedicat website-ului tau, poti promova acel cont direct folosind aceasta facilitate.

Atunci cand un profil este promovat prin aceasta metoda, apare textul “Promoted”, sub numele contului pe care il accesezi.

Concluzie – Merita sa folosesti Twitter Ads?

Dupa cum am vazut, Twitter este putin diferit fata de Facebook in teritoriul promovarii contra cost.

Ca o reclama sa apara pe Twitter, nu trebuie sa faci mare lucru, ca la Facebook. In plus, aceasta platforma este mai simpla de folosit, din moment ce nu trebuie sa-ti creezi reclamele tale proprii.

Tot ce trebuie sa faci, este sa stabilesti bugetul dedicat promovarii, sa alegi un tweet, trend sau cont, si sa-l introduci in campania de promovare. Este atat de simplu.

In final, ce zici, merita sa folosesti Twitter Ads?

Daca nu te deranjeaza costul mai ridicat al platformei, atunci cu siguranta merita. Vei putea atinge multe persoane, care sunt interesate in mod direct de tema website-ului tau. Astfel, acesti vizitatori, sunt in cele mai multe cazuri, de calitate, care revin regular la tine pe website si nu numai, pot fi potentiali clienti.

Leave a Reply